top of page
Search
  • Writer's pictureעדן שלי

המדריך לבחירת שמלת כלה לפי מבנה הגוף

מאפיין חשוב בבחירת שמלה כלה הוא מבנה גוף. אגס? תפוח? או אולי מרובע? איך לבצע את הבחירה הנכונה?


שמלת הכלה הנכונה תעניק לך את ההרגשה המושלמת ביום החתונה שלך. השמלה הנכונה למבנה הגוף שלך תיצור תחושה של מותניים צרות יותר, גוף מאורך, בטן שטוחה, תסתיר את הירכיים אם תרצי, ובו זמנית את תרגישי נפלא לצעוד לחופה, להצטלם ולפזז על רחבת הריקודים.


לפנייך עומדות שמלות רבות ואנו, ברונלינה, מאמינים כי כל אחת יכולה למצוא את השמלה המושלמת. כדי להפוך את משימת החיפוש שלך לקלה ולפשוטה, הכנו עבורך מדריך לבחירת שמלת הכלה על פי מבנה הגוף שלך.


מבנה גוף אגס

בעלות מבנה גוף אגס הן נשים אשר נוטות להיות רחבות יותר באזור הירכיים. קל לזהות את מראה האגס, והמטרה היא להדגיש את החלקים המחמיאים בגוף ובעיקר את אזור המותניים. בעזרת קו צר יותר במותניים, בד משוחרר בחלק התחתון ודגש של אזור החזה, הנתונים הטבעיים יכולים לבוא לידי ביטוי והשמלה תחמיא לגוף.


שמלות כלה המתאימות למבנה אגס יכולות להיות שמלת נשף עם חצאית מלאה ועשירה בבד. שמלה עם מחשוף בצורת V תתאים גם היא, במיוחד אם את בעלת חזה שופע. שמלה קלאסית בעלת חצאית ישרה וחיבוק באזור המותניים תתאים גם היא. כמו כן, אם את בעלת מבנה גוף זה, מומלץ לך לבחון את סגנון הבוהו שיק.


מבנה גוף תפוח

בעלות גוף תפוח הן נשים אשר אזור הבטן שלהן מלא יותר מאזורים אחרים. אזור הירכיים יכול להיות רזה וגודל החזה יכול להשתנות בין אחת לאחרת. שמלת כלה המדגישה את הירכיים הצרות יכולה להיות מושלמת.


שמלות הכלה אשר יכולות להתאים למבנה תפוח יהיו שמלות נשף מחמיאות שהבד שלהן עשיר בחלק התחתון ושמלות עם קו V בחלק העליון אם את רוצה להדגיש את אזור החזה. בסגנון הבוהו שיק ישנן שמלות שיכולות להתאים לך אם זהו מבנה גופך.


מבנה גוף מרובע

מבנה גוף מרובע הוא מבנה שבו המותניים אינן צרות והירכיים אינן רחבות. אם יש לך מבנה גוף שכזה, תוכלי למצוא שלל שמלות שיוכלו להחמיא לך, כאשר המגע הנכון של המעצבת ודיוק השמלה הם אלו שיהפכו אותה למיוחד במינה.


שמלת הכלה המתאימה למבנה גוף זה יכולה להיות קלאסית המחבקת את חלק הגוף העליון, ועם חצאית ישרה ורכה בחלק התחתון. אם תמיד חלמת להיות כלה קלאסית וזהו מבנה גופך, תוכלי בקלות להגשים את החלום כשסגנון בוהו שיק יהיה מושלם עבורך. כדי להדגיש את הקווים המחמיאים ביותר לגופך, עלייך לשקול קו V בחלקה העליון של השמלה.


מבנה גוף משולש

מבנה גוף משולש הוא מבנה שבו החלק העליון של הגוף (הכתפיים והגב העליון) רחב יותר מהחלק התחתון (האגן והירכיים). אם יש לך מבנה גוף כזה, המטרה שלך תהיה להדגיש את הנתונים הטבעיים.


סגנון השמלות שיוכלו להתאים לך יהיו הקלאסי, סגנון “בת הים” ושמלת נשף נשפכת. עם מבנה גוף זה עומדות לרשותך אפשרויות רבות, ומומלץ לבחור באחת שתיתן לחלק התחתון של השמלה לתפוס את תשומת הלב ולהישפך בגאווה.


מבנה שעון חול

מבנה שעון החול הוא גוף אשר בו הכתפיים, החזה והירכיים הם פחות או יותר באותו הרוחב, אך אזור המותניים צר לפחות ב-25% משאר האזורים. מבנה גוף זה מאפשר לך להתחבר לשמלות שונות, וסגנון בוהו שיק ישתלב נפלא אם את רוצה שמלה נוחה וחיבור לטבע.


אם זהו מבנה הגוף שלך, תוכלי להחמיא לעצמך בשמלת נשף, בשמלת “בת הים” ובשמלה אלגנטית. החלק התחתון של גופך ינוצל כראוי כאשר הבד יכול להישפך מטה ולהחמיא לך, והחלק העליון יודגש בטוב טעם באמצעות שימוש בשילובי בדים בתוספת חרוזים ותחרה, לבחירתך.



519 views0 comments
bottom of page