top of page
Search
  • Writer's pictureעדן שלי

טיפים לבחירת שמלת הכלה המושלמת

אחת ההחלטות הכי קשות במהלך תכנון החתונה הוא לבחור את שמלת הכלה. ארגנו לך מספר טיפים שיקלו מעט על הבחירה


בחירת שמלת הכלה שלך היא ככל הנראה אחת הבחירות החשובות שעומדות לפנייך לקראת החתונה. האפשרויות העומדות לרשותך רבות וההחלטה שלך תשפיע על תגובות האורחים, על התחושה שלך באירוע הכי חשוב בחייך ועל הנינוחות שתרגישי במהלכו.


אם גם את מתלבטת כיצד לגשת אל התהליך ואיזו שמלה לבחור מכל האפשרויות העומדות לרשותך, ריכזנו טיפים שיעזרו לך לבחור את שמלת הכלה הנכונה לך.


זכרי – חיפוש שמלת הכלה שלך הוא תהליך שצריך להיות מהנה.


הטיפ הראשון והחשוב מכל הוא הנאה. כל תהליך תכנון החתונה צריך להיות מרגש וחיובי, וכך גם בחירת השמלה שלך. זו ההזדמנות שלך להסתכל על שלל דגמים, לגלות את עולם הבדים, לדמיין ולחלום על המראה המושלם שלך, ובעיקר – ליהנות מכל האפשרויות העומדות לפנייך.


כדי ליהנות מהתהליך, מומלץ להגיע אל הסטודיו כשיש לך זמן, לבקש להתרשם מהדגמים השונים, לשמוע מה יש לנו להציע לך ולקבוע פגישה מסודרת שתאפשר לך לקבל יחס מלא. הסטודיו עומד לרשותך והתפקיד שלנו הוא לגרום לך להיות הכי יפה ביום החתונה שלך.


שמלת הכלה שלך אמורה להתאים לסגנון החתונה שלך

סגנון החתונה שלך, המקום והעונה יכולים להשפיע על בחירת שמלת הכלה שלך. אם החתונה שלך מתוכננת לחורף, שרוולים ארוכים גם יחמיאו לך וגם יועילו בשלב הצילומים, במיוחד אם הוא נערך בחוץ. אם החתונה מתוכננת להתקיים על חוף הים, סגנון טבעי כמו בוהו שיק בוודאי ישתלב בצורה מושלמת.


תכנון החתונה הוא הזמן לחלום על כל מה שאת רוצה מהאירוע המיוחד שלך. לאחר שתחשבי כיצד ייראה המקום ואיזו אווירה תהיה באירוע, יהיה לך קל לבחור את שמלת הכלה. כל פרט שאמור להיות חלק מהחתונה שלך יכול להיות רלוונטי, כולל צבעי הפרחים שיהיו על השולחנות ואלמנטים שונים שיכול להיות שתרצי לשלב גם בחתונה וגם בשמלת הכלה שלך.


דעי איזה סגנון הכי מחמיא לסגנון גופך

לכל אחת יש גוף מיוחד משלה ושמלת הכלה אמורה להתאים בדיוק עבורך. ישנן שמלות כלה רבות ומתוכן הבחירה יכולה להיראות מסובכת, ולכן כדאי להכיר את הטיפים הבאים להתאמת השמלה למבנה הגוף:


קווים אופקיים נוטים להרחיב את הגוף, ולעומתם קווים אנכיים יאריכו אותו.

שמלות בעלות קו מאורך כלפי מטה מתאימות לבעלות רגליים קצרות.

שמלות המתרחבות בחלק התחתון מתאימות לבעלות מותניים צרות.

שמלות בעלות מחשוף V יתאימו לכלות בעלות חזה גדול.


לכל אלה יש להוסיף כי הגוף שלך יפה כמו שהוא, והמטרה של שמלת הכלה היא להדגיש את הקווים היפים ולא להסתיר חלקים שאת חושבת שפחות מחמיאים לך. בהתאמה נכונה של השמלה, את תיראי מושלמת.


טעם אישי – העדיפי את הסטייל האישי שלך על פני צו האופנה

גם במקרה של שמלות הכלה אפשר לראות שישנן אופנות שמתחלפות וחלקן נעלמות וחוזרות. המטרה שלך היא ללבוש את השמלה שמחמיאה לך וגורמת לך להרגיש בנוח. אם יש לך דילמה ואת מתלבטת בין שמלה אופנתית לבין זו שתמיד חלמת עליה, העדיפי את הסטייל האישי שלך.


עלייך לזכור כי בחתונה שלך את מרכז האירוע, ואת צריכה להיות נינוחה עם המראה שלך. כל אופנה משתנה אינה רלוונטית אם היא אינה מושכת אותך ואם אינך מתחברת לשמלה.


פני אלינו

הטיפ האחרון שאנו יכולות להציע לך הוא לפנות אלינו. סטודיו רונלינה מציע לך שמלות כלה בסגנון בוהו שיק בדגש על עיצוב מושלם, על בדים איכותיים ועל גימור מושלם. נשמח לבחון יחדיו אילו אפשרויות עומדות לרשותך ולעזור לך לבחור את השמלה שתחמיא לך, שתגרום לך לחייך כל האירוע ושתעניק לך תחושה טבעית ונוחה לאורך כל החתונה.


54 views0 comments
bottom of page