top of page
Search
  • Writer's pictureעדן שלי

האיפור שישתלב עם סגנון הבוהו שיק

Updated: Jan 14, 2019

מאפיין נוסף שיגרום לך להראות מושלמת ביום החשוב בחייך הוא האיפור. גם כאן יש לא מעט סגנונות שמתאימים לבוהו שיק. מתלבטת במה לבחור? הנה כמה טיפים שיעזרו לך

אופנת הבוהו שיק מקורה בשנות ה-60 של המאה הקודמת והיא אפיינה את ההיפים ואת הבורגנים. האוכלוסייה שאימצה את הסגנון הייתה בוהמיינית, שוחרת חופש, מחוברת לטבע והתעניינה בעולם התרבות והאמנות. הסגנון עצמו כולל שכבות בד זו על זו, שלל טקסטורות, שילוב של רקמה ותחרה, טולים ובדים מנצנצים. ההשראה לאופנה התקבלה מהצוענים ומעבודות היד שלהם.


שילוב סגנון בוהו שיק באופנה המודרנית

סגנון הבוהו שיק שאפיין את המעמד הבוהמי חוזר היום לאופנה ואומץ על ידי סלבריטיז ונשים שרוצות להתלבש בנוחות ולהתגאות בעצמן. העדינות המשלבת בין וינטג’ לבין מודרנית נכנסה אל תחום שמלות הכלה, ואם את מרגישה את החיבור לטבע ומעוניינת להתלבש בחתונה שלך בסגנון ייחודי, בוהו שיק יתאים לך.


שמלות כלה בוהו שיק מציעות מראה נסיכותי אמיתי. עם שילוב של בד אורגנזה, טולים וחרוזים, גם את תוכלי להיכנס אל החופה כמו המעמד הגבוה ובשיק שמייצג אותך ואת תפיסת העולם שלך. השמלה מעניקה מראה בוהמי שאינו מתאמץ להיות יפה אלא דרך שימוש באלמנטים של בוהו שיק, וכל זאת תוך שמירה על איכות החומרים ועל איכות תפירה מעולה.


סגנון שאינו מוותר על איכות

שמלת כלה בסגנון בוהו שיק מביאה איתה את העיצוב של פעם. היא נותנת תחושה של חיבור לטבע ולפשטות, ותוך כדי כך יוצרת גלאם מיוחד ששם את הדגש עלייך. את תיראי הכי יפה בתוך השמלה, וכיוון שסגנון השכבות מאפשר זאת, תוכלי לבחור לשנות את המראה רגע לפני שתיכנסי אל רחבת הריקודים כך שתיראי מושלמת בהליכה לחופה ותרגישי נפלא גם לנוע ולרקוד בחופשיות.


הקולקציה של רונלינה מקפידה על הפרטים הקטנים בעיצוב ואינה מתפשרת על האיכות. השנה היא משלבת אלמנטים ייחודיים של פרחים ופרפרים שמעניקים מראה ייחודי ויוצא דופן ביום החתונה. סגנון בוהו שיק יכול להיות מושלם עבור כל מי שמרגישה מחוברת לטבע, וכמובן – כדי להשלים את המראה יש לבחור באיפור מתאים.


האיפור שישתלב עם שמלה בסגנון בוהו שיק

כאמור, מראה בוהו שיק הוא מראה המתחבר לטבע, מעניק נינוחות ומדגיש את החופש. ההחלטה איזו שמלה ללבוש ביום החתונה שלך צריכה להיות מרגשת בעינייך ועליה להתאים בדיוק למה שאת מחפשת. לאחר שמצאת את האחת ובחרת בסגנון עיצובי של בוהו שיק, זה הזמן ללמוד איך להתאפר לאירוע בסגנון שיהלום את השמלה, או ליתר דיוק – מה לבקש מהמאפר/ת שלך.


הבסיס לכל האיפור יהיה עדין, כשהסגנון הבוהמי אומר כי עלייך לתת לפנים שלך לזרוח בצורה שתיראה טבעית ככל היותר. יש משמעות רבה לצבעי האיפור, לאיכות שלו ולמתן תחושה של חוסר מאמץ. כל אלו יתקבלו בעזרת הכללים הבאים:


על העור יונח בסיס שיעניק תחושה של זוהר משיזוף עדין. המטרה היא להציג מראה של כלה חופשיה שבילתה לא מזמן בטבע תוך חשיפה לאור השמש, וכל זאת בלי לצאת מהבית. הבסיס הקל יסתיר פגמים ופגעי שמש ועליו יונח האיפור. הצבעים החומים מתחברים לסגנון בוהו שיק, ואותם משיגים בעזרת ברונזר המתאים במיוחד לחלק האחורי של הלחיים, הסמוך לאוזניים. את אזור העיניים יעטרו צלליות שגם הן לא יהיו בצבעים בוהקים, אלא ישתלבו בטבעיות כחלק מהעור. הן יכולות ליצור דרמה, אך לא כפי שנהוג באיפור עמוס בצבעים. על פי סגנון בוהו שיק יש להדגיש את הנתונים הטבעיים ולתת להם את המקום. לכן, השפתיים יודגשו על ידי יצירת קו מתאר ומילוי שישלב ברק.

איפור עבור שמלת כלה בסגנון בוהו שיק.


יום החתונה שלך הוא ההזדמנות להגשים כל משאלה ולהיראות בדיוק איך שאת חולמת להיראות. זה הזמן שלך להיכנס אל הקטלוג של רונלינה, להתרשם מהקולקציה עליה עבדו שלוש מעצבות פאשניסטות שנושמות אופנה במשך תקופה ארוכה ולקבל השראה מהאיפור שבוצע על ידי חן אלקבץ (חפשי אותה גם באינסטגרם, על פי השם Chen Elkabetz).


זכרי, את הכי יפה כשאת מי שאת. בחתונה שלך את לא צריכה להשתנות בשביל אף אחד. איפור מקצועי ומדויק שידגיש את היופי של פנייך יחד עם שמלה נינוחה ייתנו לך את הגלאם הייחודי שלך.



89 views0 comments
bottom of page