top of page
Search
  • Writer's pictureעדן שלי

בעקבות בר רפאלי: שמלת כלה בוהו שיק לערב מושלם

Updated: Jan 14, 2019

גם הדוגמנית הבינלאומית בחרה בשמלה סגנון בוהו שיק שמדגישה את הרצון להתחבר אל הנוחות ואל המראה הטבעי


בר רפאלי, אושיית האופנה הישראלית, בחרה בחתונתה בשמלת כלה בוהו שיק. בחירה אופנתית זו מדגישה את הרצון להתחבר אל הנוחות ואל המראה הטבעי, להחמיא לגוף כפי שהוא ולוותר על עומס פריטים שאינם נחוצים. אופנה זו נכנסה בשנים האחרונות למיטב בתי האופנה ושמלות בוהו שיק נבחרות על ידי כלות רבות שרוצות ליהנות בחתונה מהמראה המושלם, אך להרגיש בנוח.


מראה אופנתי של שמלות כלה בסגנון בוהו שיק

שמלות כלה בסגנון בוהו שיק מאופיינות בבדים דקים, נשפכים ומשוחררים. במקרה של שמלת הכלה של בר רפאלי, הסגנון בא לידי ביטוי בכתפיות דקיקות, בכיווצי הבד ובשילוב תחרה עדינה אשר שולבה בבד העדין. אין כל ספק כי בר רפאלי היא אושיית אופנה מובילה ומה שטוב לחתונה שלה בוודאי יכול להתאים לחתונה שלך. הבוהו שיק הוא סגנון בוהמי אופנתי עם אמירה, ומקורו בעבר היה בבתי המלוכה ובמעמד הגבוה. היום, שמלות כלה בסגנון בוהו שיק משדרות יוקרה לצד נאיביות וצניעות ואפשר לראות יותר ויותר נשים בכלל וידועניות בפרט הבוחרות בסגנון ייחודי זה.


שמלת בוהו שיק - גם את יכולה

בחירתה של בר רפאלי בשמלת בוהו שיק מצביעה על הרלוונטיות של הסגנון. ההחלטה להתחתן עם שמלה בעיצוב זה היא בחירה אופנתית עדכנית ואפשר לראות כי הבוהו שיק בא לידי ביטוי לא רק בשמלות כלה, אלא מאפיין את מותגי האופנה השונים ויש לו נוכחות גם בתחומי אמנות נוספים. את יכולה להסתכל על שמלות כלה בסגנון בוהו שיק ולמצוא את האחת המתאימה לך ביותר. הרעיון העומד מאחורי הקונספט הוא נוחות וטבעיות. אם אלה מדברים אלייך, גם לך תתאים אחת מהשמלות בקולקציה של רונלינה. שמלה בסגנון זה מתאפיינת בבד ארוך ונשפך, ושילוב זה עלול להבליט את האזורים הפחות מחמיאים, אם העיצוב אינו מקצועי. לפיכך, אם את מעוניינת להיראות מושלמת ביום המיוחד שלך, חשוב שתגיעי למקום המתמחה באופנת בוהו שיק. אנו ברונלינה נשמח לעמוד לרשותך וליצור עבורך את השמלה המושלמת.



השמלה המתאימה לך

לקראת החתונה שלך, אחד הדברים שיעניינו אותך הוא המראה שלך, מטבע הדברים. ברור לך כי עיני האורחים יופנו אלייך וכי את תמשכי את רוב תשומת הלב. השמלה שלך צריכה להתאים לא רק למידותייך אלא גם למבנה גופך ולסגנון האהוב עלייך. בבחינת דגמי הבוהו שיק תוכלי לראות מגוון רחב של דגמים, חלקם עם כתפיות דקות ואחרות בעלות שרוול ארוך, בחלק משתלבת רקמה והאחרות חלקות. השמלה המתאימה לך צריכה להתאים לציפיותייך ולחלומות שלך, ולתת לך את התחושה המחמיאה והנוחה ביותר ביום החתונה שלך. ממש כפי שבר רפאלי בחרה במראה הנינוח, כך גם את צריכה לחשוב איזה מראה מוצא חן בעינייך ומהי הדרך הטובה עבורך להרגיש חופשיה בחתונה שלך. לאחר בחירה מתוך שלל השמלות העומדות לרשותך, השמלה תעבור התאמה אישית למידות גופך.


לא רק בר רפאלי בחרה בשמלת בוהו שיק

כפי שבר רפאלי בחרה להופיע בחתונתה בשמלת בוהו שיק, עוד מפורסמות רבות בוחרות בסגנון זה. אפשר לראות כי הסגנון משמש לא רק לחתונות, ובאינסטגרם וברשתות החברתיות האחרות ניתן למצוא את פריס הילטון, את ביונסה, את האחיות אולסון ואחרות אשר אימצו אותו. הנוחות של השמלות, האפשרות לשלב חרוזים ואלמנטים קטנים ומיוחדים והבדים הזורמים המחמיאים לגוף הופכים את הבוהו שיק לפופולארי ולמתאים במיוחד לחתונה.


רונלינה

אנו ברונלינה מציעה שמלות כלה בסגנון בוהו שיק בסטנדרטים גבוהים המתבטאים באיכות גבוהה של הבד ובהקפדה על תפירה מושלמת. בחתונה שלך בוודאי גם את רוצה ליהנות מהגלאם הנשי המיוחד שלך ולצעוד בטבעיות לחופה עם השמלה היפה ביותר.


1,135 views0 comments
bottom of page