top of page
Search
  • Writer's pictureעדן שלי

תשע התסרוקות הכי נכונות לסגנון בוהו שיק

Updated: Jan 14, 2019

חלק ממראה מושלם כולל גם התאמת התסרוקת לשמלת כלה. צוות "רונלינה" במדריך מיוחד עבורכם על בחירת התסרוקת הנכונה שמתאימה לסגנון בוהו שיק

כשאת מתכננת להתחתן בצורה הכי טבעית, עם שמלת חתונה בסגנון בוהו שיק בוהמי, עלייך לחשוב גם על הפרטים שישלימו את המראה שלך, כמו התסרוקת. לפנייך שפע של רעיונות להשראה, ואם תרצי לקבל עוד רעיונות כיצד תיראה התסרוקת בחתונה שלך, תוכלי להמשיך לקטלוג של רונלינה, שם תמצאי שלל תסרוקות עליהן אחראי מעצב השיער חן מוגרבי.


לסגנון בוהו שיק מומלצות 9 התסרוקות הבאות:


צמה קלועה

קליעת צמה מתאימה מאד לסגנון בוהו שיק. היא תעניק לך מראה טבעי ולא מתאמץ, גם אם כל שערה תהיה במקומה. תסרוקת כזו תתאים לך אם יש לך שיער ארוך מאד שנוטה להתבלגן בקלות, ועלול להיות סורר בזמן הריקודים. הצמה תשלב בין החיבור לטבע לבין הדיוק שאת מחפשת.


תסרוקת עם חצי צמה

אם את מעוניינת לסדר את שיערך, אבל את עדיין רוצה ליהנות מהיופי הטבעי שלו כשהוא מתנופף ללא מגבלה, תוכלי לבחור בתסרוקת של חצי צמה, כשחלק מהשיער יישאר פזור. אפשר לקלוע חצי צמה אחורית שתחתיה השיער יישאר כמו שהוא, או לעצב אותה סביב הראש כמו כתר שידגיש את פנייך ויעניק תחושה מלכותית.


תסרוקת גלית

המראה של השיער הגלי הפזור מתאים מאד לנשים עם שיער ארוך מעבר לקו הכתפיים. אם תחליטי לאמץ מראה כזה, הוא יעניק לך לוק טבעי ויכול להשתלב נפלא עם שמלת בוהו שיק במטרה להשיג מראה בוהמי אמתי. אף על פי שיש להקפיד על הפרטים הקטנים בתסרוקת זו, בסופו של דבר המראה שמתקבל הוא לא מתאמץ, נינוח ומחמיא לגוף ולשמלה.


בחרי את התסרוקת שתשלב עם הסגנון הייחודי

תסרוקת חצי פזורה

ישנו שלל תסרוקות בהן חלק מן השיער נשאר פשוט ופזור וחלקו האחר, הקדמי, נלקח אחורה. אם שיערך אינו ארוך במיוחד, תוכלי גם את ליהנות מסוג זה של תסרוקת, שתחמיא ותדגיש את פנייך ותשתלב בצורה נפלאה עם הבדים הקלילים ועם הטולים שבשמלה.


תסרוקת עם זר פרחים

זר של פרחים שיעטר את שיערך ישתלב נפלא בסגנון הבוהמי שלך. המעצב יסדר את השיער כגלי, עם או בלי צמה, ויקפיד שהזר ישתלב בצורה מושלמת. אם תרצי בכך, הזר יוכל להיות מונח מעל להינומה ולאחר מכן תוכלי להסיר אותה ולשים את הזר על הראש.


תסרוקת עם זווית ייחודית

השיער שלך לא חייב ליפול על כתפייך כפי שהוא כדי ליצור את מראה הבוהו שיק. אם את רוצה ליהנות גם מהמראה הטבעי וגם משיער מסודר שלא ייפול לכיוון הלא נכון, תוכלי לבחור בתסרוקת מיוחדת. היתרון של תסרוקת זו הוא הדגשת הפנים כשהשיער הולך לצדדים ומאורגן בייחודיות, עם או בלי צמה, כפי שאת תעדיפי.


צמות קטנות בשילוב חרוזים

הסגנון הבוהמי שנראה בעבר בחברה הבוהמיינית קיבל את ההשראה שלו מהצוענים, שעשו שימוש בין היתר גם בחרוזים, בתחרות ובשילוב של חומרים. כפי שהשמלה שלך יכולה להיות בסגנון השיקי הזה, כך גם התספורת שלך יכולה לשלב צמות קטנות בהן ישולבו חרוזים.


צמות משתלבות

כדי להדגיש את הפנים היפות שלך, תוכלי לבחור לאסוף את השיער בצמות קטנות שייקחו את השיער הקדמי אחורה וישתלבו בתוך השיער. אם את פחות אוהבת את הרעיון של קליעת צמה, אך גם לא מעוניינת בשיער פזור וחופשי, תסרוקת כזו תהיה מושלמת עבורך.


תסרוקת משולבת בפרחים חיים

במראה הבוהו שיק יכולים להשתלב פרחים חיים עונתיים. הפרחים יחברו את המראה לטבע ויוסיפו צבעוניות לנראות הכללית. מראה כזה מתאים מאד אם את מתכננת ללבוש שמלה עם שרוולים ארוכים. בשונה מהזר שהוזכר כאן מקודם, תוכלי לבחור מספר מצומצם של פרחים ולשלב אותם באופן מעודן בשיער.


408 views0 comments
bottom of page